2 Ocak 2011 Pazar

sex

Mevsim kıştı. İşlerin yoğunluğu nedeniyle departmanın yarısı mesaiye kalmıştık. Herkes dayanabildiği kadar çalıştı,sonunda Nesrin�le başbaşa kaldık. Saat gecenin on biriydi. Bana yardım etmesi için yanımda oturuyordu. Özellikle yüzü çok çekici,seksi bir kızdı Nesrin. Bakışları ve etli dudakları sikimi kaldırmaya yetiyordu. Yine öyle olmuştu. Eli bacağımın üstünde dolaşıyordu. Bu hep yaptığımız bir . şeydi. Ancak bu sefer elini kasıklarıma daha çok yaklaştırıyordu. Elini tutup sikimin üzerine koydum. Şaşırmıştı. Elini çekmek istedi ama bastırıp izin vermedim. İleri gitmek istemiyordu. Niyeti her zamanki gibi beni kudurtmak ve bundan zevk almaktı. Elini sikime bastırıp onun sertliğini hissettirince tavrı değişmeye başladı. �Ne kadar sert!� dedi. �Ya hep ya hiç� dedim ve elini bırakmadan fermuarımı indirdim. Sikimi çıkarttım ve başından sikime doğru çektim Nesrin�i. Sımsıcak ağzı sikimin kafasını yakalayıp emmeye başladı. Herkesin arzu ettiği ama beceremediği şeyi yapıyor,Nesrin�e saksafon çaldırıyordum. Birkaç dakika sonra Nesrin�in ağzı spermlerimle dolmuştu. Utanmıştı ve yüzüme bakamıyordu. Peçeteyle ağzını,dudaklarını sildi. Sonra kalkıp montunu giydi,çantasını aldı. Üstüne gitmek istemedim. Giderken �sen harika bir kızsın� diye kompliman yaptım. Çok hoşuna gitti.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa